Ett sent inlägg om den senaste tiden.

 
Ja detta är ett inlägg jag försökt lägga upp cirka en miljon gånger, men inte lyckats därför att internet hemma i vårt hus har varit det sämsta i hela världen. Men här kommer det, på en lektion i engelska c tio minuter innan jag slutar. Enjoy.
 
Onsdagen innan sportlovet var det projektarbete-dag. Hanna kom hem till mig med Rebecca i släptåg och det blev lite projektarbete och mycket frukost!
(observera Hannas fötter på stolen. The life of a blogger!)
 
Samma dag skulle vi åka till Kungsbacka och gå på musikal som min fantastiska vän Kristin var med i. Jag tog på mig gos-klänning och dolde min utväxt och de faktum att mitt hår blivit för långt med en hatt. Världens bästa grej. 
 
Under sportlovet var jag på Ullared och hittade en skjorta som jag tyckte skulle passa bra i min garderob. Samma dag var Iris extra gosig!
 
Jag framkallade bilder från Kreta och Emmaboda och de ska all in i min dator så fort jag får tag i en scanner! Här är i alla fall två godbitar från Emmaboda. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmmmm, gosigt! & du var hethethet

2013-02-25 @ 21:46:25
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kommer tillbaka för att tilläga en sak: du ÄR hethethet! Puss

2013-02-25 @ 21:47:14
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0