Söndag i skogen.

Idag har jag haft en alldeles exemplarisk söndag. 
 
Blev övertalad att följa med på långpromenad i skogen tillsammans med min familj + moster, peter och lillkusin.
 
Så jag tog på mig gosigaste tröjan och röda gummistövlar och följde med. 
 
Min syster passade på att anteckna inför ett skolarbete om barrskogar/lövskogar (Varför sysslar man med sådant på naturkunskapen nuförtiden?)
 
Vi tog fikapaus efter en stund. Här är Dina och Sacko som längtansfullt iaktar oss äta kakor. 
 
Jag och mamma hamnade på efterkälken när vi beundrade utsikten en stund.
 
Såg Jonas Hassen Khemiris "Apatiska för nybörjare" som vi har i läxa i teatern tills på torsdag. Världens bästa läxa enligt mig och var så nöjd att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0