Bilder som funnits i min kamera i en halv evighet.


Mitt internet leker rysk roulette med mig, i skolan är det kulturvecka (fest - och lekvecka) och jag spelar såpaband, dricker vin med personer jag tycker om och har dessutom dödligt långa håltimmar.





Av någon anledning fanns det mycket mat-bilder i kameran.


En morgon såg jag Tjenare Kungen och jag ville bara gråta över de faktum att jag aldrig kommer få uppleva 80-talet som punkare.
(Kolla tapeterna, kolla skrivmaskinen, kolla lampan, kolla hyllan, kolla kläderna, kolla mannen. Den filmen alltså...)


Jag hittade världens finaste underkläder.



Städade och gjorde om i min garderob, och vill sitta där varenda dag i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilder från tetravin kvällen puss.

2012-04-25 @ 19:27:11
Postat av: m.

Jag tackar åt både mina och Carls vägnar (p.s, kommer snart på dvd med extramaterial bla Carl sjunger kärlekslåtar). Jag gick inte på Bäckäng men oj vad kul det kunde vara med kulturveckan, typ dricka fulvin i parken.

2012-04-26 @ 20:34:20
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: m

Var bor du? :D

2012-04-28 @ 10:11:06
Postat av: amansi

anarkism är en politisk lära med många olika inriktningar. Anarkister vill skapa ett samhälle där den enskilda människan inte måste följa så många regler och lagar. De menar att det inte behövs partier eller myndigheter som planerar ekonomin utan människor kan samarbeta frivilligt i föreningar och nätverk. För att skapa ett nytt samhälle krävs det enligt anarkismen en revolution med direkta aktioner som strejker och ibland terrordåd. De flesta anarkister vill inte ha parlament eller riksdag eftersom det innebär att representanterna talar för den enskilde individen som då inte är med och bestämmer själv.

Källa: ne.se

pok.

2012-05-01 @ 15:21:54
URL: http://catsdoinmacarena.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0