Gone with the wind.

Min dator har varit inlämnad på spabehandling. Han kommer tillbaka imorgon.

Jag har varit stressad som aldrig förr denna veckan. Skolan har tagit över mitt liv och jag letar desperat för att få tillbaka det. Nästa veckan är det lov, tack gode gud.

Det har dessutom inte hänt mycket mer än att jag fyllde arton år igår. Ärligt talat känner jag mig inte en dag äldre än sjutton. Annars har jag väl som sagt bara stressat och eventuellt sovit då tröttheten är slående just nu.

Jag känner mig tråkig. Äsch, det löser sig!



Testar mina kära moders nya dator. Och jag tog stolt den allra första Photo Booth bilden.

Kommentarer
Postat av: Linda

älskar kragen!

2011-10-29 @ 14:57:49
URL: http://rosettflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0