Årets första månad.

 
Så här såg den ut i min trogna följeslagare Instagram, där jag heter forsbergfelicia.
 
Firade att det blev ett nytt år med glitter och fick en försenas julklapp av Andrea. Perfekt inför Paris-resan!
 
Åkte till Budapest med Elvira där jag lyckades släpa med henne in i en Basilika.
 
Vi drack drinkar, dansade på världens bästa klubb och handlade kläder. Och allt var ju billigt! 
 
Tillslut lämnade vi vårt fina Budapest. Samma vecka åkte jag  tillbaka till 90-talet med mina fina kompisar!
 
Fick en kvälls-impuls, flyttade min ljusslinga och åt passionsfrukt.
 
Lotta kom och hälsade på en helg. Vi fikade och åt frukost på golvet bland annat.
 
Hanna tog körkort, vi gick på bio och åt bil-godis. Sedan blev jag sjuk och längtade tillbaka till mina äventyr i Amerika.
 
Firade körkorts-Hanna med rosa bubbel och dans!
 
 
Mina päron gick på 80-talsfest och jag var hundvakt och såg på film. 
 
Provade kläder på Myrona och lämnade in kameror från Kreta och Emmaboda på framkallning.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pixi

Hi gurl, fin månad men nu vill jag faktiskt se resten av engångskamerabilderna! Det är en order

2013-02-19 @ 23:51:01
URL: http://pixiljunggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0