Äventyr ur en engångskamera del 5.

 
Här kommer de sista bilderna från mina engångskameror. 
 
År 2010/2011 var jag i USA i elva månader. När jag hade vart där i tio kom min familj och hälsade på. Det var hur fint som helst att träffa mamma, pappa och lillasyster igen efter världens längsta tio månader! Vi var i Chicago över helgen där dessa bilder togs. 
 
I somras var jag, Hanna och Amanda och såg Ulrik Munther på Liseberg. Jag och Hanna älskar Ulrik, var fruktansvärt taggade och höjde antagligen medelåldern i publiken en hel del. 

Kommentarer
Postat av: Jeanette Seflin

Åh vad jag gillar den klassiska "tummen framför linsen" :) Den har man kört några gånger...

2013-06-04 @ 12:50:20
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0