Instagram - Oktober

Nu när jag är hemma från Amerikatt tänkte jag visa vad jag har haft för mig på instagram under oktober månad.
 
I oktober kom äntligen höstfärgerna och det var dags att plocka fram halsduken! Hanna åt soppa i mitt kök, jag åt scones och lyssnade på David Bowie.
 
 
Spenderade söndagar på mitt golv, hade finklänning på mig och fikade. En lördagsmorgon hittade jag en gata där någon haft konfettiregn. 
 
Var hemma hos David som har dekorerat sin vägg med Lana Del Rey. Läste The Great Gatsby och vart inte särskilt imponerad. Nedräkningen till USA började och jag lyssnade på Bob Dylan.
 
Dagen innan jag fyllde år kollade jag på Bamse och sedan vaknade jag som nybliven nittonåring! Hade middag för mina finaste vänner och sedan åkte jag ÄNTLIGEN till USA. Där Starbucks fortfarande testar nya versioner av mitt namn.
 
Indiana var sig likt! I min ryggsäck hittade jag stjärnor från en maskered i våras där jag var utklädd till Henrik Berggren. Min värdsyster Lyndsay gifte sig och var hur fin som helst! 
 
Sedan var oktober slut. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Fin Blogg...
Kul att Läsa...
Snygg Layout...

2012-11-07 @ 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0