drömmer mig tillbaka till Prom.

Det börjar dra ihop sig inför alla studentbalar. Flickor och pojkar springer runt som tokiga och ska fixa med klänningar, skjuts, håruppsättningar, bordsplacering, baldejter och så vidare.

Och eftersom jag önskar lite att det var min tur detta året och för att min facebook svämmar över av bilder från detta årets American Prom så tänkte jag dela med mig av lite bilder på hur min Prom såg ut för ganska så exakt ett år sedan.


Jag fick hjälpa min vän Kerstin med hennes fina, glittriga prinsessklänning.

Tog givetvis fula badrumsbilder med Ploen innan det var dags att bege sig.


Jag och min värdsyster från Spanien gick med våra utbytesvänner på deras Prom, då vi inte hade möjlighet att gå på vår egen. Här är kvällens bästa bild på alla fyra precis innan vi ska åka.



Klänningen är Ploens som hon hade när de uppträdde med sin Show Choir. Jag tyckte den var så fin och hon var så himla snäll och lånade ut den till mig.


Kamerorna var uppe hela tiden och det finns säkert tusen bilder som denna.


Här är hela Prom-gänget innan det är dags att gå in. Sedan dansade vi till usel countrymusik och drack saft hela kvällen. Åt mc donalds och glass när vi kom hem och kände att det där med Prom var nog en av de mest amerikanska upplevelserna vi fått under vårt år i USA.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken pudding!!!

2012-05-09 @ 14:52:10
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0