Stockholm, tandställning och avklippt hår.


April tog slut så fort att jag knappt hann känna att det var april. Så här såg det ut på min instagram (Där jag fortfarande heter forsbergfelicia) årets första vår-månad.


Jag började April med att dricka te och saft samtidigt. Jag började läsa en bok som heter "Bara Någon Att Straffa" och tyckte den hade en fin baksida.


Hanna hade köpt nya, rosa hörlurar som jag lånade när vi räknade matte. Klassen var på studiebesök i Göteborg igen. Denna gången fick vi besöka Journalisthögskolan och SVT.


Det blev påsklov och jag tog mitt pick och pack, satte mig på ett tåg mot Lidköping och firade påsk med två av mina bästa personer.


Drack kaffe på Starbucks för första gången sedan de öppnade i Göteborg. Väntade på bussen med Elvira och bytte skor i ren tristess.


SVT sände sitt sista avsnitt av 30 grader i februari och jag grät som ett litet barn. Dessutom klippte jag mitt hår ännu kortare! Och blev så himla nöjd!


For till Stockholm med Amanda och hennes familj. Vädret var mer misär än någonsin, men vad gör det när man befinner sig i Stockholm med bästa Mandy?


Hittade världens finaste balklänning på Beyond Retro och blev lite sur då det är ungefär tusen år kvar tills det är dags att gå på bal. På kvällen såg vi Jesus Christ Superstar, som var sinnessjukt bra!


Spenderade en fin sista dag i Stockholm. Sedan var det dags att åka hem och jag lyssnade på Miles Kane ungefär hela vägen till Borås.


Jag fick äntligen ta ut rälsen i överkäken och världens bästa Hanna bakade tandställnings-kaka som vi kalasade loss på!


Fredagsfikade med bra personer och köpte nya underkläder.


I skolan blev det kulturvecka, vi spelade såpabandy och förlorade hela tiden. Kulturveckan tog slut och jag och Sara åkte till Göteborg och dansade när det var Håkan-kväll på Henriksberg!


Aprils sista dag spenderade jag tillsammans med Hanna. Vi åt picknick och firade att det äntligen blivit lite varmt! Sedan tog april slut.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra månad <3 puss!

2012-05-06 @ 18:58:37
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0