Vita hattar och björkris.

Min fina vän Lotta stod på trappan och sjöng om studentens glada dagar för full hals igår. Det kändes så overkligt, för alldeles nyss var vi fjorton år och gick i högstadiet.


De delades ut kramar hej vilt och alla skrattade hela tiden!


Lotta var den finaste studenten någonsin!



Bilden på skylten passade alldeles perfekt och till och med Elvira var stolt skyltbärare en liten stund.


Vi tre.



Lotta gjorde sig redo för flaket och sedan åkte de iväg. De såg ut att ha hur kul som helst!


Jag och Elvira hade ingen present man kan slå in till Lotta, så vi gav henne ledtrådar på baksidan av ett kort som togs på oss hösten 2008.


Vi skålade med champange, åt god mat och Lotta öppnade paket. Sedan var det dags för mig att hinna med mitt tåg.

Grattis till din student Lotta, jag tycker så hemskt mycket om dig!
Nästa år är de min och Elviras tur!

Kommentarer
Postat av: Hanna

OMG SNART ÄR DET VI JAG DÖR

2012-05-05 @ 11:35:11
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0