schlagerglitter.

Igår anordnade jag och Hanna en spektakulär Mello-kväll hemma hos mig.




Jag och en väldigt mello-klädd Hanna åkte och handlade mat. Vi mötte Andrea och åt isglass i parken en stund.




Vi gick hem och gjorde världens godatse Hallondrinkar och började laga mat. Vi satte oss ute i trädgården och spekulerade om vilket bidrag som skulle vinna. Jag hejade på Turkiet eller Ryssland (utöver Sverige då såklart)


Amanda (som inte fastnade på bild tyvärr, men hon var som vanligt dösnygg!) dök upp tillsammans med David och Daniel som Mello-taggade lite med oss innan dom gick vidare.


Klockan blev fem i nio och det var dags att korka upp vår rosa och barnvänliga bubbeldricka.

Sedan vann Sverige och vi hoppade upp och ned av både socker och glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0