A junkie, an addict, a slave for your love.

blir förundrad över hur människogråt kan låta så vackert och melodiskt.



Raring, förevigt är en väldigt lång tid och tiden har en förmåga att förändra saker och ting


carly


My wife was screaming that she was broken.


Sound Of Disappear


Jag minns när vi satt på ett fik i gamla stan, du och jag. Vi fantiserade om hur vi skulle reagera om Jocke Berg klev in.
Varenda gång dörren öppnades hoppade våra femton-nästan-sextonåriga hjärtan över ett par slag.




Punktera min tro och släck mitt hat.


Copenhagen


Du vet jag vill bli din, hjärtat gör mig blind.


Soap bubbles


Det gör så ont i hjärtat att se att han inte vill ta hennes utsträckta hand.




Ur historiaboken: Svaghet föraktades.
Svaghet föraktas fortfarande tänker jag och vänder blad.




Jag klipper av mig håret och raderar ditt nummer från kontaktlistan.
Ändå misslyckas jag att gå vidare.




Eufori. Salighet. Gynnsamt öde. Fröjd. Lycka. Fägnad. Solsken. Jubel.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag försöker få kontakt med dig här istället! Jag har inga pengar på mobilen men jag är inne på facebook iallafall osvosvosv. PUSS

2012-03-18 @ 21:30:32
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0