En lista i brist på annat.

Vad har du på dig just nu? En randig tröja och svarta jeans.




Vilket är ditt favoritplagg i hela garderoben/världen?
Antagligen min vinröda/lila klänning från 60-talet jag hittade på Beyond Retro och blev alldeles dökär. Jag har bara använt den en gång, men tittar på den varenda dag.

 



Vem kramade du senast? Jag minns inte, för jag har hållt mig för själv idag.


Vem var din första kärlek? En vit liten ponny som heter Petite Fleur.




Berätta om en barndomsvän? Jag tog mig igenom grundskolan levande tillsammans med henne. Jag vet inte hur många timmar vi har dansat och sjungit högt och falskt till Håkan Hellström, Kent och Broder Daniel, eller hur många mil vi har gått på kalla vinterpromenader.

Vilken är din favoritserie för tillfället? Glee! Åh vad jag tycker om det!




Vilket är ditt favoritte? Just nu dricker jag helst blåbärste eller mitt fin-te som smakar hallon jag fick av Amanda


Hur såg du ut för två år sedan? Jag hade svart hår som nästan alltid satt i en knut. För två år sedan hade jag nog bara svarta kläder på mig och jag hade mina svarta docs på mig varenda dag.




Vad luktar du? Som den här.




Vad lyssnar du på just nu? All The Young Dudes - Mott The Hoople

Vilket väder gillar du mest? När det precis blivit höst och träden precis skiftat färg. När solen skiner, luften känns lagom kylig och man kan vira en halduk runt halsen.

Favoritresemål? Brighton för det var mitt första resmål "på egen hand" och för att det var så fantastiskt fint och jag hade så kul. Eller Las vegas för att det kändes som att stå i ett vykort och för att det var den konstigaste men häftigaste staden jag varit i.





Om du kunde resa vart som helst i världen inom en timme, vart skulle du resa? Tillbaka till Indiana och hälsa på personer jag tycker om som jag inte träffat sedan i somras.

 



Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? Utan tvekan Ryan Gosling! (Kolla på den här scenen så förstår ni liksom)



Kommentarer
Postat av: amanda

Alltså, sista frågan var klockren eftersom det är det enda vi pratat om sen förra veckan!

2012-03-14 @ 22:09:53
URL: http://catsdoinmacarena.tumblr.com/
Postat av: Andrea

Haha! Sista frågan måste ju va arrangerad.

2012-03-29 @ 17:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0