Mina två senaste veckor.

De två senaste veckorna vill jag bara gräva ned i marken någonstans och glömma. De finns inte längre.

Så igår bestämde jag mig för att ta tag i mitt liv igen och lyssnade på gamla skivor, städade mitt rum och pluggade mest hela dagen.

Ungefär så här har mina två senaste veckor sett ut.


Tittade på Glittertröjor en dag när det regnade och allt var åt helvete.




Jag och Andrea bestämde oss för att gå på bio, äta pasta och dricka goda drinkar en lördagkväll.



De senaste veckorna har min klass läst Borås Tidnings debutantpriskandidaters böcker. Jag fick äran att brottas med diktsamlingen som mitt liv i princip kretsat kring de senaste veckorna. I torsdags fick vi äntligen träffa författarna och diskutera böckerna.


När jag inte dedikerat min fritid åt läxläsning har jag kollat klart andra säsongen av Glee.


Nu har det också blivit dags att välja IV-val och valbara kurser inför trean. Jag har en sådan ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen.


I fredags hade vi klädbytarafton och jag bytte till mig den här skjortan bland annat.

Kommentarer
Postat av: aliciasivert

Perfekta skjortan! Man borde alltid se ut lite som en förrymd förbrytare.

2012-03-18 @ 20:38:19
URL: http://www.aliciasivert.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0