new yorkiska äventyr.

På planet från London till NYC hade vi sådan tur att planet knappt var
halvfullt och vi kunde sprida ut oss hur vi ville.


Sådan här solnedgång skådade vi varje kväll och jag har nog tagit
femtusen sådana här bilder.


Jag, Melina och Mia trodde inte våra ögon när vi steg in i vårt hotellrum.
Det kändes som att somna och vakna i ett vykort ungefär och det var
nog hur fint som helst.


Tog vår första starbucks kaffe på Wall Street och jag beställde givetvis
Pumpkin spice latte för det är nog det godate som finns.


Familjen ville åka helikopter och jag blev medtvingad trots min
höjdskräck.










Vi gick och såg Wicked och jag kunde knappt sitta still innan den började.
Och givetvis var det precis lika galet bra som när jag såg den i Chicago
förra året.




Jag var ungefär såhär glad efter musikalen och jag hade på mig en ny
kjol.


Sista timmarna innan vi åkte till flygplatsen drev vi runt i SoHo. Vi
hittade världens gulligaste kakbutik.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltså jag d-ö-r. Så himla fint allting och bästa bilderna och jag vill åka dit nu!!!!!

2011-11-07 @ 20:58:22
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0