Bra saker med att börja i en svensk skolan igen

  • Att schemat varierar från dag till dag
  • Att få äta en vegetarisk skollunch som inte bara består av äcklig sallad
  • Att dessutom slippa betala för denna skolmaten
  • Att ha ett skåp med hänglås som är möjligt att öppna utan att spraka på det
  • Att ha på sig sina egna kläder och aldrig mer behöva sätta på sig skoluniformen
  • Att få läsa Svenska igen (åh vad jag har längtat!)
  • Att inte få meningslösa läxor i alla ämnen bara för att man ska få läxor
  • Att ha tråkiga håltimmar att fördriva med fint folk man stöter på
Ja, åh det är så fint att gå i en svensk skola igen. Visserligen lär jag tröttna om någon vecka. Men nu njuter jag av den fina känslan av att vara tillbaka medans jag kan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

...och att träffa miiiiiiig (om 10 dagar var det PRICK 2 år sedan vi träffades för första gången, vi måste fira vår tvåårsdag ju!!!!!!!!!!)

<3

2013-08-09 @ 12:01:43
URL: http://fertilhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0