Februari

I instagram såg årets tråkigaste månad ut så här: 
 
Februari började med att jag var fruktansvärt sugen på Apelsinjuice och det blev projektarbetsdagar och jag tog sovmorgon mitt i veckan. 
 
Det var dags att klippa sig igen och jag hade göttestund tillsammans med mamma och min syster.
 
David, Louise och Alina på fest och min städade garderob!
 
Det blev sportlov och jag fick finbesök av Hanna. Dessutom fyndade jag Mando Diaos senaste skiva på Ullared.
 
Hängde vid mitt skrivbord en kväll och blev väckt av min doggy på alla hjärtans dag.
 
Började min jakt efter en balklänning. Jag testade en som var dödsfin men som det knappt gick att andas i. Åkte till Stockholm med skolan och började med att dricka klass-öl!
 
I Stockholm gick vi till Nordiska Muséet...
 
Och fick guidad tur på Dramaten! Där såg vi också Farliga Förbindelser samma kväll.
 
Sista Stockholmsdagen besökte vi Moderna Muséet.
 
Skulle på 1700-talsfest och hade problem med att hitta en passande outfit. Bakishängde hemma hos Elvira dagen efter en fantastisk fest på Versailles.
 
Nya örhängen och första vårfikat!
 
Vuxna appar på min mobil och eftermiddagsolen när den är som bäst får avsluta februari. Nu får vintern vara slut tycker jag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0