Majvärmen, parkhäng, student och spontanfest.

Helt plötsligt blev det maj och vi bytte klassrummen mot gräsmattan på skolgården så ofta vädret tillät.


Min fina vän Lotta tog studenten och det kändes så himla konstigt och jag vaknade av att solen lyste in genom mitt fönster.


Min kära planschtjuv, Amanda drog loss Bob Hund till mig och jag placerade givetvis fina Bob Hund i mitt rum. Började läsa Alex Schulmans bok "Att vara med henne..." och tyckte den var det mysigaste på länge.


Åt fantastisk pasta och fick äntligenäntligenäntligen ta ut de sista av min kära hatade räls!


Var i Köpenhamn med fem pinglor! Det enda som hamnade på Instagram var dessa gangsterpinglor! Åt årets första jordgubbsfrukost.


Drack torsdagsvin med Hanna och Andrea och spontanfestade med David, Daniel och Pixi.


Sommaren kom på riktigt och jag firade med min bästa second hand klänning. Dessutom parkhängde vi som om det inte fanns en morgondag.


Ja, tusan vad vi parkhängde!


Hade middagskväll med Amanda och Andrea och drack cider med sugrör. I vår kurs "Staden och framtiden" fick vi en slutuppgift vi kanske inte tog allt för seriöst till en början.


Snygga vänner och snygg mamma.


Jag och Andrea firade välförtjänta MVG'n med en fika och jag klippte av mitt hår ännu mer.
Så var det med det.

Kommentarer
Postat av: jerpiz

min mobil dog, förlåt!

2012-06-05 @ 22:44:55
Postat av: mickan

tack så mycket för studentkortet jag fick av dig och amanda! <3 hälsa tack till amanda också, har inte hennes nummer.

2012-06-12 @ 14:46:28
URL: http://sweetshit.webblogg.se/
Postat av: m.

Fint! Nu blir jag sugen på att klippa kort page igen.

2012-07-14 @ 12:18:12
URL: http://an0rakcity.blogspot.se
Postat av: Anonym

uppdatera kvinna!!

2012-07-26 @ 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0