Januari i min mobil.

Jag heter "feliciaforsberg" på instagram och ungefär såhär har min januari-vardag sett ut där.

Jag prydde min vägg med en Thåström-plansch och en nyinköpt klänning. Lagade himla god pestopasta med Amanda och Andrea en dag.


Jag och Hana såg likadana ut i skolan en dag och mina svarta och Amandas blonda lockar flätades samman.


Var i Jönköping och fikade och en morgon hängde det ett paraply i taket när jag kom till skolan.


Åt helgfrukost hos Hanna som bor i skogen och var ensam hemma med mitt yrväder till hund en dag.


Såg på Fucking Åmål och drack Juice en natt. I skolan ska jag läsa en diktsamling som med all största sannolikhet kommer vara min död.


Kommentarer
Postat av: Amanda ♥

riktigt coola bilder, kolla min blogg o se vad du tycker, släng in en kommentar vad du tycker, din åsikt betyder ♥

2012-01-31 @ 19:02:26
URL: http://amandaaasegervall.blogg.se/
Postat av: Hanna

riktigt coola bilder, kolla min blogg o se vad du tycker, släng in en kommentar vad du tycker, din åsikt betyder ♥

2012-01-31 @ 19:41:34
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0