Klagar och gnäller.


Jag är så arg på mig själv för att jag ständigt lyckas hamna i den onda sömn-cirkeln, något som gör mig grinig, ledsen, arg och sprängfylld med ångest som bara vill ut. Jag börjar tro att jag har någon slags kronisk värk i kroppen. Ryggen knakar, knäna är stela och jag har spänningshuvdvärk. Visst, jag kan väl bli hurtig och börja träna som alla andra, normala människor och kanske slippa stela knän och en knakade rygg, men hur enkelt är det att börja när man undrar om motivation excisterar?

Jag hatar att se någon man bryr sig så jävla mycket om förstöras och förstöra och inte låtsas om det. Det svider och jag vill mest av allt bara vrida tillbaka klockan ett litet tag och försöka ställa allt till rätta. Det är också påfrestande att känna sig ensam, fastän man inte är det och inte ha någon som förstår någonting.

Jag tycker inte om den här årstiden - Utfyllnadsmånader. För vem lever nu egentligen? Inte jag i alla fall. Jag är precis som alla andra och hyser stark längtan till vår, sommar och festivaler. Att sluta tvåan och aldrig mer bära hem vare sig tyskaboken, idrottskläder, kemiläxa eller matteångest. Att börja trean och kanske för första gången känna att man nog valde rätt gymnasieinriktning ändå? Då kan jag börja leva igen!

Här är några bilder som gör mig lite glad.











Kommentarer
Postat av: mandiz

jag vill försöka förstå och du får slå mig för jag pratar för mycket och jag ska tusan få ur dig vartenda ord om det nu ska ta mig en evighets evighet.

Ut med språket kvinna!

2012-01-18 @ 21:40:33
Postat av: Frida

tycker så himla mycket om din blogg.

2012-01-25 @ 18:39:37
URL: http://neonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0