Det bästa med 2012 har varit:

 
 
Att skåla in det nya året i 20-talsanda!
 
Att hänga i Stockholm och frysa utanför Louis Viutton mitt i natten tillsammans med Amanda.
 
Att klippa av sig det långa håret som för det mesta bara var i vägen.
 
Att jag, Amanda och Andrea åkte till London, bodde på skummaste hostelet, drack öl i solen på Brick Lane och hade världens bästa helg!
 
Att jag och fem vänner åkte till Köpenhamn, handlade second hand och pratade låtsasdanska klockan fem på morgonen. 
 
Att få se sina vänner gå på bal, ta studenten och hoppa på studentflak! Och dessutom veta att nästa gång är det ens egen tur!
 
Att åka till Hultsfredsfestivalen, se Miles Kane, M83, hänga med norrländska tältgrannar och bland annat äta smålandsrullar med Sara!
 
Att jag och Andrea bokade en sista minuten resa till Kreta under sommarlovet. Vi drack paraplydrinkar, åkte på äventyr och jag brände axlarna.
 
Att åka till Emmabodafestivalen tillsammans med Hanna, David, Daniel och Pixi. Det var dans, musik, fest och varmt! Precis som en riktigt festival ska vara!
 
Att jag äntligen börjat trean och får läsa kurser jag faktiskt ser en mening med! (Men jag är ändå jävligt trött på gymnasiet...)
 
Att ha vinkvällar med världens bästa personer!
 
Att jag åkte till Indiana och hälsade på min fina värdfamilj och andra personer jag saknat! Och att jag dessutom var med när min amerikanska värdsyster gifte sig! 
 
Att vi var ungefär nio personer som åkte till Berlin och levde livet! Vi åt billig mat, drack white russians med britter och sov bort halva dagarna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Är rädd över att 2013 inte alls kommer att bli lika bra... MEN DET KOMMER DET VISST DET KOMMER BLIR TUSEN GÅNGER BÄTTRE SÅDESÅ PUSS

2012-12-30 @ 16:15:02
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Snygg Sammanfattning... Du får Uppdatera lite Oftare dock ;-)

2013-01-01 @ 22:57:03
Postat av: lovisa/polichinelle

mycket tjusiga tillfällen!

2013-01-02 @ 22:38:14
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0