Sommarlovet som flög förbi.

Under sommarlovet har kameran legat hemma och samlat damm. Därför visar jag hur mitt sommarlov såg ut på instagram istället. 
 
Juni kom. Skåpen skulle städas ur och David slängde ett och annat cigarettpaket. Det nalkades bal och Andrea var så fin att jag ville gråta. Skolan tog slut, studenterna sprang ut och sjöng sig hesa av lycka. 
 
Under sommarlovet har jag läst ut ett okänt antal böcker och sett på okänt antal timmar film. 
 
Tillsammans med fyra vänner skreksjöng jag i en bil hela vägen till Hultsfred. Gick på fantastiska spelningar, träffade Miles Kane och hängde med fina personer såklart. 
 
En frukost, lunch, fika och middag som avnjöts under sommarlovet. 
 
 
Besökte Kreta tillsammans med Andrea. Där värmdes vi av solen, badade i havet, åkte båt, drack paraplydrinkar och bara hade det bra. 
 
I sommar har jag sett ut så här. Fake-blommor i håret på midsommarafton, en ny White Stripes tröja, en alldeles fabulös sjukhusoutfit och finfina skor som ger mig fem miljoner skavsår. 
 
Under den varmaste veckan i juli befann jag mig på Emmabodafestivalen, åt nästan bara bröd och hade hur kul som helst! 
 
I sommar har jag dessutom sett Kent igen, impulsköpt tändstickor, bakat kakor och sett min pappas skolfoto från när han gick i sjuan. 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

åh, finaste inlägget!!

2012-08-23 @ 15:19:52
URL: http://somsnus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0