Parlez vous français

Här kommer fotogrfier som jag fått låna av Hanna från fredagens Halloweenfestligheter hos Sofie. Det var fina människor, sitta och skratta så att tårarna rann i ett badkar, prata om unga män och hojta franska fraser jag knappt kan uttala ordentligt hela kvällen.


Sofie var sjöman!


Charlie's Angels och Pretty Woman var på plats.


Mina fina vän Hanna var sextiotalsbrutta och såg ut som en blandning
utav Coco Chanel och Twiggy!


Madeleine var lite benig kvällen till ära.


Och jag gick klädd som fransman och sprang runt och viftade med min
baugette hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

alltsåå den bilden är h-e-m-s-k på mig!

2011-10-30 @ 12:10:53
URL: http://maedln.blogg.se/
Postat av: Hanna

Alltså bästa kvällen! Älskar att vi åt av din baguette också, den var god. Puss du är fin!

2011-10-30 @ 12:58:55
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0