Snabb-visit i Spanien.

 
 
För cirka 6 veckor sedan åkte min mamma och lillasyster till spanien för tävling och träning. 
 
Och här är en bild på mig och Melina när jag för ett par veckor sedan åkte och hälsade på! 
 
Eftersom min käre far blev sjuk så fick Hanna åka med som resesällskap istället! Vi passade på att gosa med min systers hästar.
 
Tävlingsplatsen var enorm och låg mitt i hjärtat av Andalusien. Dessutom var vädret helt perfekt, så vi hade inget att klaga på! 
 
Vi tog en promenad ner till havet sista dagen och plockade snäckor och andades lite havsluft innan det var dags att åka hem.
 
Jag levde i min nya vårjacka jag hittade på myrorna bara en vecka tidigare! 
 
Eftersom vi skulle upp mitt i natten och åka till flygplatsen så bestämde vi oss för att köpa massa onyttigheter och stanna uppe och kolla på spansk-dubbad tv. Vi passade även på att testa de spanska jordgubbarna, eftersom det tydligen var jordgubbssäsong där nere! 
 
Sedan tog den fina spanienhelgen slut. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så himla bra spontanresa liksom! Blir inte mycket bättre.

2013-03-29 @ 12:21:02
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej!!! Nu har jag äntligen börjat följa din blogg, har tänkt göra det så länge.
Himla fina bilder och jag älskar Spanien och din jacka är superfin!! Och den nästsista bilden på Hanna är typ den finaste jag sett.

2013-03-31 @ 17:21:34
URL: http://sarismarsipanis.blogg.se/dagarimaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0