Vad är väl en bal på slottet?

I juni var det bal för de blivande studenterna på skolan. Vi var där och tittade på våra kära skolkompisar som gick längs röda mattan och var så fina att vi ville gråta.
 
Det har inte blivit av att jag har visat, men eftersom jag är en förespråkare av mottot "bättre sent än aldrig" så kommer några av bal-bilderna nu, nästan fyra månader senare!
 
Direkt efter skolan åkte jag, Hanna och Amanda hem till Andrea för att hjälpa henne att bli bal-snygg. Vi lyssnade på den här spellistan och piffade Andrea till tänderna!
 
Tillslut blev det dags att bege sig till Grand Hotel och norpa åt sig bästa platserna. Här är några av mina klasskamrater som jag gick med tillsammans innan jag åkte till USA. Dom stod nog för snyggaste bal-entrén.
 
Sedan dök Sara och Sofia (som var hur snygga som helst!) upp med deras lärare Nevad. Vi tyckte det var en utomordentlig kul att de hade sin lärare som bal-dejt!
 
Här är Madde, Louise och Gabriel från min gamla klass. Madde hade en helt fantastisk håruppsättning!
 
Efter hur lång tid som helst kom äntligen Ida, Jonas och Andrea! 
 
När alla hade kommit så skyndade vi oss mot stadsparken för att få ett ord med våra vänner. Här har vi ryckt tag i Maja och Felicia som antagligen tittar på nåt kul på marken.
 
Jag öste kärlek över Minas fantastiska klänning! Kolla på den liksom!
 
Vi hittade Andrea tillslut! Hon var så vacker att jag ville gråta som ett litet barn! Fina vän.
 
Avslutar balen med en klockren bild på hela balgänget som försöker ställa sig fint för att få snygga kort! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mina

Åhå, vad kul att se bilderna!

2012-09-28 @ 21:48:00
URL: http://neonsken.blogspot.se
Postat av: Malin Aurora

Åh jisses så fint!

2012-09-30 @ 13:37:48
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Hanna

Blir lite tårögd... Hehe, börjar bli gammal!

2012-10-01 @ 20:37:00
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0