När vi ändå talar om födelsedagar.




Om cirka en månad fyller jag år. 19 år, en enligt mig värdelös ålder. Men det hindrar inte mig från att önska mig spektakulära saker i födelsedagspresent.
 
Som till exempel en flygbiljett till Indiana, så jag kan hälsa på min värdfamilj och gå på min värdsysters bröllop. Eller porslin som är fint! Helst Gröna Anna, Mon Amie, Berså, Mumin eller Ribb. Fast egentligen tycker jag nog om allt proslin som är fint. 
 
Jag önskar mig också te i alla dess former. Jag anser att man aldrig kan få för mycket utav te. Likadant med skivor, FÖR många skivor kan man inte äga. 
 
Förutom en välbehövlig flygbiljett, fint porslin, te i alla dess former och skivor att dansa till så önskar jag mig pengar att spara till vår studentresa som går till Paris och saker som är bra att ha när man flyttar hemifrån, exempel bestick, kastruller, rivjärn och allmänt bra och tråkiga saker. 



(Förövrigt är alla bilder från min pinterest)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mmmmm. Nu ska här köpas presenter...!

2012-09-18 @ 22:55:34
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: Catrine

Mah! Parisresan.... när jag såg bilderna flyttade nog en liten bit av min själ ner i förväg av ren förväntan! Tack för övrigt för att du säger vad du önskar dig, underlättar enormt!

2012-09-25 @ 15:12:28
URL: http://violflickorna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0