Om söndagar.

 
Förra söndagen skrev jag teater-recension och åt colanappar på mitt golv. 
 
Denna söndagen började jag packa min resväska inför USA (jag åker om mindre än en vecka!!!) och den här klänningen skall få följa med mig på bröllop där!
 
Sedan sällskapade jag med denna boken resten av dagen. Ungefär.
 
Eftermiddagssolen när den är som bäst. Vi behöver inte nämna att den avslöjar allt förbannat damm som samlas i mitt fönster. 
 
Sedan tog ännu en söndag slut. Nästa söndag kommer vara lite mer spektakulär än de senaste för då är jag i USA! 

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

så otroligt gemytligt.

2012-10-29 @ 21:48:24
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0