INDIANA - Del 1

Under lovet var jag i "min andra hemstad" Fort Wayne, Indiana, hälsade på min värdfamilj och gick på min värdsysters bröllop. Det var bästa veckan på länge och sorgligt nog tog den slut alldeles för fort...
 
Jag var hemskt dålig på att ta med kameran ut på äventyr, men här kommer i alla fall några bilder från veckan som gick.
 
En middag som avnjöts i riktig amerikansk anda. Här är min värdföräldrarna Cindy och John, Lyndsay, Ethan (poserandes med en hamburgare. haha) och familjens nya utbytesstudenter. Julie från Tyskland och Ayumi från Japan, ungefär världens gosigatse utbytisar!
 
Gjorde givetvis flera obligatoriska besök till Glenbrook Mall. Här är en spännande bild på parkeringsplatsen utanför. 
 
Fick min värdbrorsas rum under min vistelse där Star Wars är ett genomgående tema.
 
Julie och Ayumi bjöd över en vän och vi bakade kakor som blev helt värdelösa och såg på film.
 
Skrattade gott åt att Halloween och juldekorationer låg sida vid sida.
 
Lyndsay och Andrew fick öppna min present innan bröllopet, för jag hde ju släpat den hela vägen från Sverige och åkte hem på söndagen när det var presentöppnar-dag. 
(Notera Lyndsay's fantastiska hårfärg för övrigt!)
 
Bröllopsbilderna kommer i ett annat inlägg, vilket antgligen läggs upp efter att jag kommit hem från Berlin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0