8, 9 och 10.

- Dag 8: En låt som påminner om en speciell dag.
4 december 2010 tog min värdmamma med mig och såg Wicked i Chicago. I flera veckor var den musikalen de enda jag kunde tänka på. Sedan dess har jag sett den vid två tillfällen i New York och London, och trots att jag blir helt förtrollad varenda gång så slår de aldrig den där känslan som jag fick den där decembernatten i Chicago.


- Dag 9: En låt som betyder mycket för mig.
Dagen innan jag fyllde arton så irrade jag omkring i stan helt förtvivlad över att jag aldrig mer skulle vara sjutton år gammal. Därför brukar jag alltid lyssna på den här låten när jag önskar mig tillbaka till att vara sjutton år. Jag vet egentligen inte varför jag lyssnar på just den här låten. Den känns så rätt på något sätt.


- Dag 10: Den bästa låten just nu.
Jag har egentligen flera bästa låtar just nu, men just i dag så känns den här som den allra bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0