4, 5, 6 och 7.

-Dag 4: En speciell låt för dig och din älskling.
Jag har ingen såkallad "älskling", men om jag hade det kanske detta kunde vara vår låt. Mest för att det är en så fin kärleksförklaring.


-Dag 5: En låt som får mig att tänka på en gamml vän.
Den här låten tar mig alltid tillbaka till iskalla vinterkvällar när jag och en vän gick milslånga promenader nästan varenda kväll. Ibland blev det så sent att pappa ringde och frågade om jag tänkte komma hem. Då var vi sexton år och allting var så enkelt då.


-Dag 6: En låt som påminner om en nuvarnade vän.
I höstas spelade The Ark en av sina sista konserter. Jag var där med Amanda och Andrea och vi stod allra längst bak och sjöng oss hesa till denna låten. Det var ljummet, stjärnklart och jag var så himla lycklig just då.


-Dag 7: En låt av en artist jag lyssnade mycket på förut.
När jag var ungefär fjortonfemton så var jag och mina vänner helt besatta av ett tyskt punk-pop band. Ibland när jag är ensam hemma så kan jag dansa och skriksjunga på min dåliga skoltyska tills jag blir helt euforisk av nostalgi!

Kommentarer
Postat av: Lotta Forsaeus

liebmichhassmich... behöver jag säga något mer!!!!!

2012-03-25 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0