Oktober, November och December 2011


Oktober.
I oktober höll jag mest till i skolan och hemma hos Amanda. Det regnade mest hela tiden fast jag tyckte det tillhörde hösten och försökte att inte klaga så mycket.


Min fina vän Lotta fyllde arton år och det firades en hel helg!


En dag i oktober blev Iris en del av familjen.




Jag, Andrea och Amanda var på kulturnatta i Göteborg. Vi frös, sade god afton till tre fina pojkar och letade efter ett ställe att fika på.


Hade badkarsfest i oktober.


Tog de klassiska höstbilden.


Jag blev arton, myndig och allt vad det innebär. Drack vin lagligt med några vänner en kväll.


Jag var fransman på maskeradfest.

November.



Under höstlovet besökte jag och min familj New York.


Jag såg Wicked igen och kunde dö lycklig.


Jag gjorde om i mitt rum och nu för tiden ser det ut ungefär så här.



Vi åkte till Jul på Liseberg, strosade runt bland fejksnö och jag hade jeansjacka, låga docs och vann stjärnvinst.


Världens bästa Hanna fyllde sjutton år i staden och det firades med sushi och spelkväll.


Amanda, Andrea och David hjälpte mig att göra lila dip dye. Jag blev nöjd och håret blev så himla slitet. Så mitt älskade dip dye försvann tyvärr av redan i december.

December.


Jag började december med att vara spågumma på cirkusfest.


Var med pappa i Göteborg en dag och glittrade lite.


Jag bakade pepparkakor ovanligt lite i år.


Slog in julklappar som skulle skickas till USA.


Jag köpte världens bästa sammetskjol.

Helt plötsligt blev det julafton.


En dag mellan jul och nyår gick jag enbart runt i pyjamas, drack te, lyssnade på musik och städade min garderob.




Jag och fina vänner avslutade 2011 på bästa sättet i tjugotalsanda. Det var en fantastiskt fin kväll.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker nästan att vi kan utse hösten och vintern 2011 till den bästa hösten och vintern någonsin. Nästan iallafall. Puss på dig från en kvinna i Hulu!

2012-01-06 @ 13:09:16
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: hanna

tycker om att ni också har badkarsfester i stockholm (för det är väl där du bor?)

2012-01-08 @ 16:18:22
URL: http://explodera.devote.se
Postat av: Lotta

fin sammanfattning. Åh, wicked! Det bästa som finns typ

2012-01-09 @ 12:43:03
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: Andrea

Bilden under bilden där du är spågumma var ju den finaste bilden nånsin! Shit vad söt du är. (Ja,jag hittade din blogg haha) Hoppas Jpkg var bra/ Get

2012-01-14 @ 22:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0