Februari

Snart kommer mars och hoppet.

Så här såg februari ut på min instagram, där jag som vanligt heter feliciaforsberg.


En dag sov jag spontant över hos Amanda och det var himla fint. En annan dag hade Hanna en fin pikétröja.

David ville ha reklam, våra underarmar ställde upp. I staden och framtiden kursen kollade vi på kartor.


Hanna somnade på en bänk när en lång håltimme dödade oss. Jag satt uppe sent en kväll och målade.


Jag, Amanda och Sara var i Göteborg och åt en enorm bulle. I radio och tv journalistiken hade min grupp världens bästa projekt - att marknadsföra en pastarätt som vi lagat.


Vi fick såpbubblor i present och spexade mest hela tiden i skolan. Mitt liv kretsade kring diktsamlingen jag läste i svenskan och mina eftermiddagar bestod mest utav diktsamligen, te och skivor från bibliotket.


En helg var jag ute hos Hanna i skogen och red på ardennerhästar och drack te ur muminmuggar.


Jag och Sara fick lift till Stockholm över en dag och hittade imperium av muminporslin som kostade alldeles för mycket och värmde händerna på ett fint café i gamla stan.


Hade en fin helkväll med en av mina bästa personer. Spenderade en sista kväll med diktsamlingen.


Hade ännu en dödade håltimme och fördrev tiden med onyttigheter. Blev kompis med en liten bebis.


En dag nyligen hängde vi på skåpen i skolan och jag bar mitt äldsta halsband som jag fick av en av mina bästa när vi gick i fyran.

Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

Hej sötis! Nu har jag en tävling i min blogg där man kan vinna en gratis bloggdesign! Sjuuukt enkelt att delta och jag drar två stycken vinnare!



Har designat till många väldigt stora bloggar och tar egentligen betalt för mina designer, så om du är sugen på en ny snygg design gjort utifrån dina önskemål, klicka in på den här länken:

http://fannywikstrm.blogg.se/2012/february/tavla-om-en-gratis-bloggdesign-2-vinnare.html?_tmp=a6e7d1a7586496fe358e8feccf94f3ab23de2778

PUSS!

2012-02-29 @ 12:26:04
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

jag vill också ha en lilla my-mugg. så himla fint inlägg, fast det bara är mobilbilder...

2012-02-29 @ 15:35:59
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

Februari var ganska så fint ändå.

2012-03-01 @ 14:35:14
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: matilda

åh, finaste inlägget, hur simpelt det än är, så himla fint.

2012-03-02 @ 23:12:33
URL: http://somsnus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0