Äntligen har jag lov och jag kan göra precis vad jag vill!

Detta har jag gjort sedan sist.


Pluggt naturkunskap, historia och diktsamling mest hela tiden.

Sett Simon och ekarna som var så bra att jag trodde att jag skulle gå sönder där inne i biosalongen.

Druckit kopiösa mängder blåbärste.

Åkt på en förkyldning

Druckit vin och dansat med personer jag tycker om och firat en artonårsdag.

Varit hemma hos Hanna i Hulu, ridit på ardennerhästar och ätit marängsviss.


Godnatt, imorgon är jag redo att ta tag i mitt riktiga liv.


Kommentarer
Postat av: jenny

låter kanon ju! simon och ekarna tar verkligen andan ur en

2012-02-13 @ 12:43:09
URL: http://franswalter.blogg.se/
Postat av: Get

Shit OMG vad du plutar med munnen :O:O!!!?? (du är fiiiin min vän!)

2012-02-14 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0