Avokado, maskerad och london.

Jag har lov och gör inte mycket annat än att plugga, äta påskgodis, se på film, sova och läsa.

Här kommer i alla fall lite bilder från instagram, där jag heter forsbergfelicia tagna under mars månad.


Jag fick låna Ett Ufo Gör Entré av Amanda. Jag ville nästan gråta för den var så bra.


Två saker jag tycker om: Överfulla bokhyllor och te som smakar hallon.


Min klass var med under två postkodmiljonären-program (Som sänds på fredag och lördag). En lagom kall dag i mars hade jag på mig en klänning jag fått låna av Hanna.


Avokado var standard under mars månad. Sara var så galet söt i Håkan-tröja en dag.


Dansade när The Drums spelade i Göteborg. Jag och Hanna var på maskeradfest utklädda till Henrik Berggren och Thomas Öberg i Bob Hund.


Jag var hos tandregleringen, fick beskedet att jag får ta ut rälsen nästa gång och blev hur glad som helst! Jag, Amanda och Andrea tog flyget till London och levde livet!

I London åkte vi bland annat för mycket tunnelbana och hade idyll-picknick i Hyde Park.

Sedan tog mars slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0