Går under.

Jag vill hoppa tills jag inte kan stå och sjunga mig hes på en grym konsert, eller kanske åka till ett annat land och bli fnittrig på billig öl. Kanske bli upp över öronen förälskad i någon, eller kanske ha filmkväll med massa bra vänner och massa bra filmer. Kanske att vara helt uppbokad en hel månad med Göteborgsresor, fyratimmarsfika och skogspromenader, eller att kanske hitta en blogg som är så fin att man vill gråta?

Jag är så uttråkad. Nu måste något fantastiskt hända innan jag går under.



Ungefär såhär såg min kväll ut. Jag tände alla ljus jag kunde hitta. Satt i soffan, lyssnade på deppig musik, drack säkert fem koppar te och bara surade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0