Förbannad och så

Blir så förbannat trött på att min dator gick sönder och att det ska ta år och dar att få den fixad. Är förbannad på att 17-åriga jag fortfarande har kontantkort till mobilen och att pengarna tog slut så jag fick bränna tvåhundra kronor på mobilpengar så jag kan få tag på folk. Jag är förbannad på att jag fyller 18 på tisdag och måste skriva kemiprov och ha både tyska och datorkunskap då. Är förbannad på att det duggregnar konstant och halsduken blir fuktig och håret tovigt. Är förbannad på mig själv för jag borde plugga mer men inte orkar. Hur ska det väl gå för mig? Kanske det händer ett mirakel på tisdag? Kanske blir jag inte bara vuxen på papper, utan kanske mentalt också?

Ja, jag skrev nyss ett tråkigt och förbannat inlägg. Vill att min dator ska bli klar nu så jag kan blogga om roligare saker än om vad som gör min vardag osmidig att leva. Ikväll ska jag i alla fall på badkarsfest och ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får ett hjärta av mig: <3

2011-10-22 @ 19:40:33
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0