hejdåhäng.

Är nere på fyra dagar nu.
Idag tog jag farväl av min italienska vän Sara. Hon bor ganska så nära mig här i USA och några av årets höjdpunkter har varit spontanhäng hemma hos henne och prat-och-mathäng på restauranger i närheten.


Vi kollade på fula kläder på Marshalls.



Men desto finare möbler.



Vi mötte upp min spanska värdsyrra och köpte ananas och hallon
at wal-mart.



Och jag hittade ett par jeansshorts på Goodwill (amerikas motsvarighet
till myrorna) för 1 dollar! Minns att jag senast igår sa till min vän Amanda
på Skype att jag aldrig hittar några bra jeansshorts. Så nu är jag nöjd
som attan!
(jag vet att bilden är ful och så men min käre kameras autofokus
har slutat att fungera för evigt tror jag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0