Söndagshändelser.

Det känns alltid okej att sova så länge det bara går när regnet bara öser ner när man vaknar.
Vid ett-tiden känner man dock att man måste gå upp.
Då åter man yoguhrt och ser på dåliga tv-program.

Sedan får man lite ångest över skolstarten och andra galenskaper som händer just nu.
Då vill man helst gå och sova lite till och glömma allt.
Men då måste man städa för ens pappa tjatar tills man inte orkar med tjatet mer.

Sedan är det tur att man har en fin vän som bjuder en på godaste mackorna och cola på finaste fiket.
Så åker man hem till en annan fin vän och äter pannkakor med blåbärssylt och har det bra.
Sedan mår man rätt bra.

Så såg väl min dag ut. Mitt objektiv glappar så jag vågar inte ta med kameran någonstans. Dessutom tappade jag min mobil från Andreas balkong så nu är skärmen väldigt sprucken. Jag är så jävla klantig.
Därför är kanske min blogg lite tråkig just nu.
Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0